סדנת תופים לצוות

חוויה ראשונית ויוצאת דופן שכולה קצב טוב, אנרגיה מטורפת והמון אנשים שעושים כיף ביחד ועל הדרך גם לומדים דבר או שניים על עצמם. אין טוב מזה

משהו שעוד לא עשיתם

מעבר לכך שמדובר במשהו שכנראה אתם לא התנסיתם בו, סביר להניח שאפילו העובדים עצמם לא ממש מכירים, מה שהופך את זה למרגש וטוב אפילו יותר! אם אתם מחפשים חוויה יוצאת דופן שתתן לכם בילוי מלא בצחוקים מתגלגלים, מקצבים משתנים ואנרגיות של חשמל באוויר, כדאי שתכירו סדנה חווייתית לצוות שפתחנו ב-Drumming Experience. לפני שנספר לכם על הסדנה, כדאי שתתוודעו למקום ולאווירה הייחודיים שלנו.

כדאי שתכירו –Drumming Experience:

  • מתחם יחיד מסוגו בארץ ובעולם– גם מבחינת החלל המאובזר וגם מבחינת צוות הדרכה המקצועי שלנו שמורכת מאנשי מקצוע בעלי הכשרות בנגינה ובהנחיית קבוצות.
  • ע-נ-ק – במתחם העצום שלנו תמצאו לא פחות מ-30 מערכות תופים מקצועיות לחלוטין שמחכות רק לכם, כך שכל משתתף מנגנן על מערכת תופים אמיתית מקצועית ומקבל כלים מעשיים לתיפוף.
  • צוחקים ביחד – בזכות האווירה, האנרגיה ובעיקר החוויה שנוצרת אצלינו, כל סדנה חווייתית לצוות היא בעצם סוג של סדנת צחוק, כי כשנכנסים לקצב, ואולי במיוחד כשמאבדים אותו, הצחוק הוא חלק מהשחרור המתבקש בחוויה מסוג שכזה.
  • הערך המוסף – נכון שכל סדנה היא חוויה בפני עצמה, פעילות שלמה של הנאה וכיף. אתם יודעים מה היופי בכל זה? שיש להכל גם ערך מוסף. בסדנאות אנחנו מבינים עד כמה חשוב לעבוד ביחד, לומדים על קצב, קבוצה, המשמעות של כל אחד בקבוצה ועוד.

כל מה שמחכה לכם בסדנה החווייתית שלנו

בדרך כלל, כשהסדנה מתחילה, ישנה מבוכה באוויר, מלווה בצחקוקים נבוכים קלות. זה מדהים אותנו בכל פעם לגלות מחדש, בלי קשר להרכב הקבוצה או אופייה איך האנרגיה מטפסת, הקצב משתלט והצחקוקים הנבוכים הופכים לצחוקים מתגלגלים כמעט בלתי ניתנים לשליטה. כשכל האנשים בצוות חווים משהו יחד לראשונה בחייהם, נוצר באופן מידי גיבוש ייחודי ויוצא דופן שמהלקוחות שלנו למדנו, עד כמה יש ביכולתו לייצר חיבורים מועילים גם בעבודה, זמן רב אחר שהסדנה הסתיימה.

עם יד על הלב: קשה לנו לדייק מה בדיוק יקרה לכם בסדנה שלכם, כי זה תלוי לא מעט גם בכם. אנחנו כן יכולים להבטיח, שתצאו באנרגיות שעדין לא יצא לכם להכיר. לא את עצמכם באנרגיות האלו ולא את הצוות שאתכם.

להקשיב ולהיות בקצב שלכם

הרי לא סתם אנחנו לא יכולים לדייק מה יקרה בסדנה שלכם. אם יש משהו שלמדנו בעשרות שנות הניסיון שלנו בתיפוף ועם אנשים, זה שיש מקום לתת את הדעת וגם זמן ומקום לאתגרים, משעשעים ככל שיהיו, העולים במהלך כל סדנה וסדנה ולדייק אותם. כך גם ההנאה נמשכת וגם אפשר לקבל כלים חשובים כמו הקשבה, דיוק, עמידה בזמנים ועוד. את הסדנאות אנחנו מתאימים עבור כל חברה וחברה לפי הצרכים שלה וגם לחברה שלכם ולצוות הייחודי שלכם נתאים את הסדנה שתעשה לכם הכי כיף ביחד, כי בדיוק בשביל זה התכנסנו, לא?

ליהנות ביחד

הסדנאות החווייתיות שלנו מהוות זמן איכות של הנאה וכיף. מעבר לכך, הן הזדמנות נהדרת וייחודית להכיר אנשים בדרכים שונות ממה שיצא לנו עד כה להכיר, משוחררות יותר, מהנות יותר, אחרות. אחד המפגשים העוצמתיים ביותר של כל קבוצה הוא בהבנה עד כמה הנגינה יחד, חשובה. כמה ה"ביחד" חזק יותר, טוב יותר, עוצמתי יותר, במיוחד כשכל אחד ואחד נשמע. השילוב של זה עם אנרגיה משוחררת והרבה (מאוד) צחוק, הוא אחד המנצחים ליצירת צוותים מגובשים, שפשוט כיף להם יחד!

הסדנא פותחה ע"י שי פסטרנק, מבכירי המדריכים בישראל, מחבר את סדרת הספרים המצליחה "ללמוד תופים", שנמכרה באלפי עותקים עד כה. בוגר בית הספר "רימון" בעל השכלה אקדמית מאוניברסיטת "ברקלי" בבוסטון, כמו כן שי הוא מאמן אישי בוגר אוניברסיטת בר אילן.

כמדריך עם ניסיון של מעל עשרים שנה, העביר שי אלפי שיעורים וסדנאות ודרך כך פיתח את היכולת לחבר בין אנשים ולסחוף אותם אל עולם התופים והמוזיקה. שי ניגן עם אמנים רבים ושימש כמפיק מוזיקאלי בהפקות שונות. כעת הוא מתרכז בכתיבת מוזיקה מקורית לאלבומו הראשון.

שי הוא הבעלים והמייסד של בית הספר לתופים ״שי פסטרנק״ הפעיל משנת 2005 ומאגד את בכירי המורים, ומאות תלמידים בשני הסניפים בתל אביב.

בין לקוחותינו

צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום סדנהת פיתוח יום למנהלים סדנת תופים  יום גיבוש  לצוות שלכם!

..... ..... .....
......
אפשר גם בטלפון 050-3031131