יום גיבוש לצוות

תשכחו מכל מה שאתם חושבים שאתם יודעים על ימי גיבוש ובואו למסע עוצמתי של חווית קצב סוחפת במיוחד במתחם תיפוף יחיד מסוגו בישראל!

על המתחם שלנו

מיד כשנכסים אלינו למתחם אפשר להרגיש באווירה האנרגטית. האנרגיות שלנו באות בזכות השקעה והקפדה על חוויה אותנטית, מקצועית ומהנה לגבי:

  • מתחם גדול: חלל אדיר ובו מקום למספר רב של משתתפים ליהנות מיום גיבוש בתיפוף במקביל על מערכות התופים שלנו.
  • ציוד מקצועי: כל מערכות התופים בהם מתנסים המשתתפים הן מערכות תופים מקצועיות לכל דבר ועניין ומספקות תחושה שאין שניה לה.
  • צוותים מקצועיים: צוותי הדרכה בעלי כישורים משולבים ומגוונים של מוסיקה, תיפוף ואימון, שמאחוריהם עומדות כ-20 שנים של ניסיון בהדרכה ובתיפוף.
  • התאמת ימי גיבוש ואירוח: ימי הגיבוש שלנו מותאמים לכל חברה לפי צרכיה, מאפייניה, והמטרות שרוצה להשיג.
  • חבילות אירוח שונות: מגוון תפריטים עשירים. תפריט בוקר, צהריים וערב על בסיס חלבי כשר.
  • הרצאות נוספות: בנושאים שונים לפי בחירת הלקוח.
  • חדר אירוח/ישיבות: ניתן לשכור את החדר בנוסף לפעילות אצלנו.

לחוות ביחד משהו שמעולם לא חוויתם

אחת החוויות היותר מעצימות ומחזקות מגוון רחב מאוד של קשרים ומיוחד קשרי עבודה, היא העוצמה שבחוויית חוויה ראשונית יחד, בידיעה הברורה שזו פעם ראשונה עבור כל המשתתפים. תכנים רבים מועברים במסגרת ימי גיבוש וכיף עבור עובדי חברות ועובדים רבים עברו חוויות מסוגים שונים. אתם תהיו מופתעים בעצמכם מההשפעה שיש לחוויה הראשונית הזו יחד.

על החוויה שביום הגיבוש אצלינו ב-Drumming Experience

לימי גיבוש שונים מטרות שונות ובכל זאת, לפעמים כל מה שאנחנו רוצים לספק לעובדים שלנו מדי פעם זו הפוגה וחוויה מחוץ למקום העבודה, בהתנסות שטרם חוו. אצלינו תקבלו את כל אלו וגם:

  • הנאה צרופה וחוויה לכל אחד:לא צריך ידע מוקדם בתיפוף, חוש מוסיקלי, או כל דבר שכזה. בהחלט כן צריך לבוא עם מצב רוח ורצון ליהנות מיום שכולו קצב סוחף.
  • לצאת מהשגרה בכל המובנים: מעבר לכך משדובר ביום גיבוש כמותו העובדים טרם חוו בכל מ סגרת שהיא,  מדובר בחוויה שהיא מחוץ למשרד. עצם ההגעה אל מתחם אחר, כבר בעלת ערך רב יותר ביחס לגיבושים אשר מגיעים אל מקום העבודה עצמו. לפעמים יש די מטען בקירות עצמם והגיע הזמן לפרק מטענים בקירות חדשים ומקצבים שטרם הכרתם.
  • היתרונות של צוותים מגובשים:החוויה כולה אצלינו, ב- Drumming Experience, מייצרת צוותים אשר מתגבשים בדרכים המפתיעות, חווייתיות ואנרגטיות ביותר הקיימות. בדיוק מהחומרים האלו עשויים צוותים שיודעים לעבוד יחד טוב יותר, תוך הקשבה אחד לשני.

בעיות קצב וריקוד? בשביל זה אנחנו פה!

כל ענייני הקשב והריכוז הופכים אצלינו בבאת אחת לקצב וריקוד ומעבר לחיבורים המפתיעים, למקצבים הסוחפים ולאנרגיות הטובות המשתחררות לחלל העצום שלנו בכל יום גיבוש, סדנה, יום פיתוח, או יום כיף, יש כמה כלים משמעותיים שמתקבלים, בהם כל אחד ישמח להעשיר את ארגז שלו, או לשכלל את היכולות הקיימות, או במילים אחרות – מה עוד תרוויחו מיום הגיבוש?

  • קצב: אין כמו קצת קצב כדי להשתחרר ולהיכנס לאווירה עוצמתית שיש בה כדי לסחוף כל אחד. מניסיון. 
  • קשב: כדי להיכנס לקצב, חייבים לפתח יכולות קשב; לדעת מתי הזמן הנכון, לדעת מה המקצב הנכן, להקשיב לרגע.
  • תקשורת: תקשורת היא מרכיב קריטי בכל נגינה. לעתים מדובר ה=בתקשורת מילולית, לא פעם מדובר אף בתקשורת בלתי מילולית, כך או כך, מדובר באחת היכולות הבין-אישיות היותר חשובות לכל אדם בחיים המודרניים.
  • סנכרון: היכולת לדעת מתי דברים עובדים בהרמוניה, מתי לא, והיכולת להבחין בין מצבים בהם העניין הוא בשליטה ואחריות שלנו ומצבים בהם לא. סנכרון בצוותים הוא מרכיב משמעותי בפעילות ארגונית סדורה ויעילה.
  • שתופי פעולה: אין דבר שיכול להשיג תוצאות טובות יותר, מאשר שיתופי פעולה. היכולת לדעת לשתף פעולה בלי מאבקי כוח ומתוך תפיסה כללית של הרמוניה, חיבור, קצב וגם כיף מניבה צוותים וארגונים אשר מביאים את היכולות האישיות והמקצועיות של כל אחד בצורה שהופכת את השלם לגדול מסך חלקיו, בדיוק כמו ביצירה מוסיקלית.
  • זמני תגובה: קצב תופים מצריך ערנות מסוימות וגם עמידה בזמני תגובה. היכולת להבין את הקצב ולעמוד בוכפרט בקבוצה וכקבוצה יחד, היא יכולת אדירה אשר לוקחת צוותים רבים אל שיאים חדשים. שיאים אשר מהווים למעשה מיקסום פוטנציאל זמן התגובה של הצוותים או אף הארגון כולו, ביחס לאירועים שונים.

שיישאר בינינו: חשוב שתדעו שהם יקבלו את כל אלו ועוד הרבה, אבל אל תגלו לעובדים שלכם, הם פה בשביל הכיף, את כל אלו הם ירוויחו "על הדרך"

ובשורה התחתונה

כשכל הערכים המוספים מתקבלים תוך כדי חוויה סוחפת והתנסות מוסיקלית קצבית ומעוררת, הם הופכים כמעט מיידית לחלק ממי שאנחנו. זה כל הכיףשחווים אצלינו, ב- Drumming Experience. מהלקוחות שלנו למדנו,שהשילוב בין הנאה ייחודית כחוויה ראשונה משותפת יחד והערכים המוספים המתקבלים תוך כדי יום הגיבוש מייצרים באופן כמעט מידי סביבת עבודה אחרת יותר, בזרימה, בקצב, עם אנרגיות חדשות ומתחדשות.

הפעילות פותחה ע"י שי פסטרנק, מבכירי המדריכים בישראל, מחבר את סדרת הספרים המצליחה "ללמוד תופים", שנמכרה באלפי עותקים עד כה. בוגר בית הספר "רימון" בעל השכלה אקדמית מאוניברסיטת "ברקלי" בבוסטון, כמו כן שי הוא מאמן אישי בוגר אוניברסיטת בר אילן.

כמדריך עם ניסיון של מעל עשרים שנה, העביר שי אלפי שיעורים וסדנאות ודרך כך פיתח את היכולת לחבר בין אנשים ולסחוף אותם אל עולם התופים והמוזיקה. שי ניגן עם אמנים רבים ושימש כמפיק מוזיקאלי בהפקות שונות. כעת הוא מתרכז בכתיבת מוזיקה מקורית לאלבומו הראשון.

שי הוא הבעלים והמייסד של בית הספר לתופים ״שי פסטרנק״ הפעיל משנת 2005 ומאגד את בכירי המורים, ומאות תלמידים בשני הסניפים בתל אביב.

בין לקוחותינו

צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום סדנה למנהלים יום פיתוח  למנהלים הרצאה למנלים סדנת תופים חוויתית יום גיבוש לצוות סדנת תופים משפחתית בחברה שלכם

..... ..... .....
......
אפשר גם בטלפון 050-3031131