יום פיתוח למנהלים

כשרוצים לפתח אצל מנהלים מיומנויות בלמידה חווייתית עוצמתית וקצבית, נרשמים ליום הפיתוח למנהלים שיצרנו ב- Drumming Experience במיוחד בשביל זה

להיסחף עם הקצב

בשגרת היום-יום שלהם, המנהלים בחברה שלכם נדרשים למיומנויות שדרך יום הפיתוח שיצרנו, נבין כמה דומות הן, למעשה, למיומנויות של מתופף. ביום שכולו חוויה של קצב סוחף ומרגש, נאיר למנהלים את המיומנויות האלו, נפתח אותן אצלם וכמובן נהפוך אותן לכלים יישומיים בשגרת הניהול היום-יומית שלהם, בהתאם לרוח הארגון.

להתפתח עם המוסיקה

יום הפיתוח למנהלים שיצרנו לאחר חשיבה מרובה והבנה עמוקה של האתגרים בפניהם עומדים מנהלים ועל הדרוש להם  להתמודד איתם, מספק עבור מנהלים רבים בדיוק את הכיוונון לו היו זקוקים. מדובר ביום פיתוח הכולל חוויה בעולם בתיפוף, הרצאה מרתקת וחוויה שנשארת זמן רב לאחר שהיום הסתיים. אנחנו פיתחנו את היום הזה כדי שאתם תוכלו לפתח את המנהלים שלכם.

חלק ראשון: סדנת תופים למנהלים

במשך שלוש שעות של פעילות, המנהלים בחברה שלכם יעברו מסע חוויתי במתחם שלנו. מסע בו ילמדו לנגן על תופים במקביל לשכלול היכולות האישיות והמקצועיות שלהם. כל משתתף מנגן על מערכת תופים מקצועית בחלל רחב המאפשר עבודה לצוות מנהלים גדול במיוחד. המסע מאפשר לכל מנהל לרכוש את הכלים הנחוצים לו ביותר הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית, תוך חווית התיפוף המעשירה בה כל אחד יכול לקחת חלק ואין צורך בניסיון או ידע מקדים.

חלק שני: הרצאה המפיק כמנהל בעולם הארגוני

הרצאה מרתקת וסוחפת על האנלוגיות שבין המנהל למפיק; הצורך בשמירה על הקצב, הבנה מהירה של מצבים ועוד. במהלך ההרצאה מתבהרת ההבנה, שכדי ליצור את "מנגינת הארגון" שלכם, חשוב שכולם ילמדו לקרוא את אותה השפה, להקשיב לאותם המקצבים, להבין את הניואנסים הקטנים של התקשורת המילולית והלא מילולית ובקצב הנכון. בראשית ההרצאה נקיים דיון קצר על התועלות והתובנות שעלו סדנה התופים. ולאחר מכן ההרצאה.

כלי הניהול שמתקבלים ביום הפיתוח למנהלים אצלנו

במהלך יום פיתוח למנהלים, בשל האופי השונה של ארגונים השונים , כל מנהל מקבל כלים רבים ומגוונים המתאימים לאופיו ולארגון ממנו מגיע. את היום פיתחנו במטרה לשים דגש על כמה כלים וביניהם:

  • דינמיקה ותקשורת: כל מה שדרוש ממתופף טוב כדי להישאר בקצב. המנהלי בחברתכם לא שונים. ביום הפיתוח נבין את החשיבות המכרעת של הבנה מהירה של דינמיקות מסוגים שונים ונשכלל מיומנויות תקשורת בין-אישיות שיעזור למנהלים להוביל צוותים שלמים קדימה.
  • יכולת אלתור: כל מנהל יודע שהדברים לא תמיד עובדים לפי התוכנית. לפעמים גם תוכנית המגירה לא תוכל להיות ישימה. על כך מנהל לפתוח יכולות אלתור לפתרון מצבים שונים בפרקי זמן  נתונים. מנהלים מאלתרים הם מנהלים שיוכלו לספק מענה ופתרונות גם במצבים שלא נצפו מראש.
  • חשיבה מחוץ לקופסה: בדומה ליכולות אלתור בנודע למצבים, חשיבה מחוץ לקופסה בקרב מנהלים הוכחה לא רק כמייצרת מגוון רחב של פתרונות, אלא גם כמייצרת ערוצי הכנסה נוספים. בזכות חשיבה יצירתית יכול כל מנהל להוביל את החברה שלכם בדרכים שאפילו אתם לא חשבתם עליהם. 
  • כישורים וערכים מנהיגותיים: מנהל מקצועי הוא מנהל שמהווה מדריך קבוצתי למנוהלים על ידו. לאחר הבנה של סוגי ניהול שונים וסוגי תקשורת שונים, נפתח את יכולות ההדרכה והמנהיגות של המנהלים בחברתכם.

המנהל כמנצח: בסופו של יום, מנהלים מסוגים שונים נמצאים בתפקידים של מעין "מנצחים" על "תזמורות" קטנות בארגון שלכם. בזכות הבנה של עקרונות הניצוח, המנהלים מקבלים כלים מעשיים לניהול זמן, תיאום וסנכרון, הקשבה, תיעדופים ועוד. כך, תוכלו להיות בטוחים שהמנהל שלכם יודע בדיוק איך לנצח על התזמורת שלו.

לתת למנהלים את הכלים לפתח את עצמם ואת הארגון

מהלקוחות שלנו למדנו על השינוי המהותי שחל בדרכי הניהול של המנהלים שלהם בארגונים השונים לאחר שחוו אצלינו, ב- Drumming Experience, יום פיתוח למנהלים. זה הרבה מעבר לקצב, או לחוויה הסוחפת, זה הרבה מעבר לכיף שבחוויה ולכלים המיידים המתקבלים במהלכה. למדנו גם שיום הפתוח למנהלים שיצרנו כדי לספק לענה לחברות שרוצות לתת קצב אחר בשוק, מספק תובנות זמן רב לאחר שהיום הסתיים. מדובר בכלים, שכמו הרבה צלילים, נשארים מהדהדים לאורך זמן רב.

שי פסטרנק - מדריך הפעילות

הפעילות מועברת ע"י שי פסטרנק, מבכירי המדריכים בישראל, מחבר את סדרת הספרים המצליחה "ללמוד תופים", שנמכרה באלפי עותקים עד כה. בוגר בית הספר "רימון" בעל השכלה אקדמית מאוניברסיטת "ברקלי" בבוסטון, כמו כן שי הוא מאמן אישי בוגר אוניברסיטת בר אילן.

כמדריך עם ניסיון של מעל עשרים שנה, העביר שי אלפי שיעורים וסדנאות ודרך כך פיתח את היכולת לחבר בין אנשים ולסחוף אותם אל עולם התופים והמוזיקה. שי ניגן עם אמנים רבים ושימש כמפיק מוזיקאלי בהפקות שונות. כעת הוא מתרכז בכתיבת מוזיקה מקורית לאלבומו הראשון.

שי הוא הבעלים והמייסד של בית הספר לתופים ״שי פסטרנק״ הפעיל משנת 2005 ומאגד את בכירי המורים, ומאות תלמידים בשני הסניפים בתל אביב.

בין לקוחותינו

צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום סדנה למנהלים הרצאה למנהלים סדנת תופים  יום גיבוש  יום פיתוח  לצוות שלכם!

..... ..... .....
......
אפשר גם בטלפון 050-3031131